vrijdag 5 oktober 2007

Enkele nieuwe Lay Outs

Zo heel nieuw zijn ze niet meer, maar ik heb er eindelijk een foto van gemaakt. 4 layouts die ik deze zomer heb gemaakt.

Die over Natalia is met foto's genomen van tijdens haar showcase in de Zuiderkroon naar aanleiding van haar nieuwe cd Everything & More. Vicky had 2 kaarten gewonnen via Q-Music en toen besloot ik van ook mee te spelen. Uiteindelijk, de avond voor de showcase had ik er ook 2 gewonnen. JEUJ !!! Dus snel nog 2 vriendinnen opgebeld met de vraag of ze mee wilden/konden... 't Was heel plezant. Dank u Q-Music !!!!




De layouts over Udo zijn gemaakt met foto's genomen tijdens Zo is er Maar Een, op de Grote Markt van Antwerpen op 11 juli 2007.




1 opmerking:

pruts zei

hey, tof dat je naar de showcase geweest bent. lijkt me een toffe ervaring.
heel mooie lo's !!